And all the people hurried past, real fast and no one ever smiled



Godkväll mina kära vänner (och andra möjliga läsare)!

Har er vecka börjat bra?
Själv sitter jag här och försöker plugga, men det var en lång dag i skolan idag.
Även om tre av timmarna var håltimmar är det tröttsamt att gå upp kvart i sju när man är säker på att man inte somnade innan klockan slog 12, halv 1...

Så det där med pluggandet går ju inte sådär jättebra som jag skulle önska!
Min kära Regina Spektor piggar upp mitt trött-sur-humör i mörkret med sin närvaro i hörlurarna.
Älskar hennes liveskiva från London (och ja, det innebär sjunga halvfalskt rakt ut...)

Okej, lika bra att inse.
Istället för att plugga så kan jag läsa ut
Svindlande höjder.
Inte många sidor kvar nu och den har hållt länge den stackars boken (har liksom glömt bort den mellan intensiva pluggperioder).

Godnatt så hörs vi kanske imorgon?

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0