Mors lille Olle i skogen gick...

Här sitter man en torsdagskväll i soffan.
Dricker te.
Ätit kolakakor och ska så smått börja läsa lite i fysiologiboken.
Vi får väl se hur det blir med det!

Imorgon kommer mina föräldrar upp och de åker inte hem förrän söndag (är det planerat).
Så med andra ord kommer det bli en underbar, pluggfri helg.



Mamma och jag för nästan tio år sedan!

Igår tog jag mig i tröjan och köpte mig ett träningskort på friskis.
Det ligger ju precis vid skolan så någon ursäkt har jag egentligen inte till att inte träna (förutom mycket plugg då förstås...)


Nehe tänkte bara vifta lite med fenorna för att visa att jag finns!
Tillbaka till teét innan det kallnar!
(Mors lille Olle heter det för övrigt)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0