Härligt väder!

Har ni märkt att våren knackar på axeln lite då och då?
Idag har varit en sådan dag. Våren hälsar på lite sådär på prov.
Och är det inte helt underbart att bara gå ut och ta en promenad (med en hund som faktiskt kan gå fint om han vill!) när solen lyser värmer ens svarta vinterjacka?
Vi ska till och med grilla ikväll. Det ni!

Igår spenderade jag tid med David, Simon, Hallén, Amy m.m. Det var så underbart att träffa de vänner man inte sätt på alldeles för lång tid! Vi var först här ett par timmar.
Tittade på gamla, härliga sommarbilder, roliga filmer och så snackade vi skit.
Mycket att ta igen där känner jag!
Bilder (mest Simons och mina fina dampbilder) kan faktiskt dyka upp här någon gång. Första prioritering har ju dock Stockholmsbilder som borde komma upp snart...

Ikväll är det bara att packa väskan igen för imorgon beger jag mig till Kristvalla Bygdegård med teatergruppen. Vi ska ha någon trevlig övernattnings-övnings-grej :)


Puss på er!



//


I'm not dead!

Jag lever faktiskt fortfarande. Stockholmsresan blev lyckad, mer om den senare...

Ikväll blir det återseende med folk jag inte sett på hur länge som helst.
Blir nog roligt.
Det jag undrar är bara om jag ska in till Kalmar eller inte... ;)

Annars har dagen varit bra. Gått i jungfruns tecken kan man väl säga :)
Trevlig hundpromenad i trevlig vårsol i trevlig vårskog och såntdär.

Jag skriver mer imorgon, eller ja vi får se, jag skriver tydligen inte så ofta längre... ;)


Regina Spektor – One More Time With Feeling



Puss på er!


//



RSS 2.0