Den långa färden hem.

Jag är mitt uppe i mitt packande för hemresan som börjar runt halv fem i eftermiddag.
Eller ja, jag har i princip packat färdigt... Det går när man vill!
 
Annars har det varit fullt upp nu på sista tiden. Tentor (som är avklarade, yey!) och besök och pyssel i hemmet.
Fina pappa kom upp i fredags och det blev full rulle hela helgen!
Lördagen spenderades bland annat på IKEA och i staden.
Och för att inte tala om hemma i stugan där allting skulle sättas ihop och sättas upp på väggen!
Men äntligen har vi överskåp över soffan, en till bokhylla i arbetsrummet (inte trodde jag att vi skulle fylla den vi hade så fort!)
 
Jag hoppas att jag ska få mer tid över (Läs: ge mig mer tid) från studerandet så att jag kan skriva oftare.
Vill även plonka på min keyboard, sjunga och peta på gitarren...

Men nu ska jag göra mig en sallad till tågfärden, sedan ska jag slappna av lite och sedan väntar en långhelg hemma i Nybro men praktig på stor mjölkgård, träffa familj och vänner och kanske även fira av en snart 30-åring? Vem vet vad hemstaden har att erbjuda?
 
//

White russians och ostmackor...

Sitter här hemma i stugan och ska skriva en hemuppgift.
Det går segt men framåt!

Jul och nyår spenderades hemma i lilla Nybro.
Alltid trevligt att släkt och vänner drar i en när man är på hemmavisit!
Hade fullt upp hela dagarna och något pluggande blev det minsann inte (därav pluggeriet i skrivande stund)
 
Vi kom fram hit igår kväll och vi började redan då med städandet.
Det känns så härligt att få en nystart vid en ny termin! :)
 
Nu ska jag fortsätta att plugga, men nu vet ni att jag/vi lever...
 
//

RSS 2.0