Uppehåll, dessa uppehåll!

Jag har blivit en usel bloggare.
Inget som egentligen stör kanske, men det är ju ändå härligt att skriva av sig lite ;)

Det har hänt en del sen sist. Spelning på torget med Robin Sörbom (Sörman enligt barometern), en vårdag med 17 grader varmt och solsken, mys med pojkvän och idag presentkort på biovärde 200 kronor. Vad är det här liksom? Är våren nära nu? Allt känns så mycket lättare (kan ju bero på att rapporten är inlämnad ;P)!
Dessutom är det klassresa till Stockholm imorgon vilket förhoppningsvis blir underbart! :)

Puss på er!


//





Goddag kära fredag!

Hektisk dag idag (som alla mina dagar verkar vara nu förtiden!).
Ska fila det sista på rapporten till projektarbetet som ska skickas in i kväll. :)
Det blir även bowling. Se där liksom!

Nu ska jag göra något åt huvudvärken och rapporten.

Puss på er!

//


Allt är möjligt med rätt musik...eller?

Jag tror det är mitt nya motto.
Att allt går bara man har rätt musik i högtalarna.
Ja, hör och häpna, jag kan till och med städa, bara rätt musik infinner sig!

Vad är då rätt musik?
Det finns ju olika tillfällen och olika tillfällen kräver olika låtar, så är det bara!

Pluggmusik - Det är kategorin jag lyssnar på nu. Soundtrack till Narnia. Lagom instrumentalt som stimulerar hjärnan på rätt sätt! ;) Jag hoppas att min rapport blir skriven med denna musiken :P

BILMUSIK - Tja, det är ju inte bilmusik rakt av sådär. Min idé var att spela in alla låtar och lägga på en skiva som jag kan ha i bilen, men den fungerar minst lika bra att springa till (eller städa!). Dock har jag inte provat den där springbiten...

Jag har så fina listor i Spotify. Allt ifrån "Sova"-listan till "Blandat skit"-listan.

Är inte musik underbar?

Puss på er!

//


Snacka om bloggpaus!

Det var längesen jag skrev här hörrni.
Lite halvt dåligt av mig va?
Har dock haft upp över öronen med saker att göra.

Det stora projektarbetet ska vara inne imorgon så snart är det förbi i alla fall och lusten att skriva här igen ökar för varje dag.
Men vänta er inte att jag har mer att srkiva för det, det händer inte så coola saker i mitt liv ;)

På lördag blir det att hämta balklänningen, vad händer mer i helgen frågar ni er kanske?
Jag vet itne så tell me! :D


Puss på er!

//


RSS 2.0