Daimkakeleverans?

Grillkvällen igår var väldigt trevlig. Det blev förstås grillning, men även glass, spel och massa roligt! sådana kvällar borde man ha minst en gång i veckan! Det var så trevligt och roligt att jg inte var hemma förrän 20 i tre. Jag förväntade mig komma hem till ett sovande hushåll men möttes av ett halvvaket, tack vare ett fenomen, kallat LAN.
Nåja, det störde inte så det var bara att gå och lägga sig, och vakna ett X antal timmar senare.

Man vaknade och smög ner. Det man upptäckte först (förutom den sovande ynglingen i soffan) var den finfina väskan som gick i rött och blått. Jag blev kär. Visst var det ingen fin väska så, men jag såg möjligheterna. Nya resväskan, eller kanske en väska jag kan leverera daimkakor i?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ja ta på mej å beställ en sj-pall me sånna kakor då (A)

2008-08-18 @ 20:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0