Dålig start?

Fick en ganska dålig start på dagen.
Började med att min cykelnyckel gick av (i jackan!!). Förtvivlad för att lämna min nya älskling olåst ringde jag hem. Svarar någon? Jag har ingen aning eftersom jag inte hörde ett skit i andra änden av luren. Det innebar då att min högtalare till telefonen hade gått sönder. Och jag som ALDRIG pratar/ringer till folk. Ytterst sällan! Varför ska saker och ting inte fungera när man väl behöver det? Istället fick det bli knasig lösning som innebar cykeltur hem och skjuts tillbaka till skolan. Vad gör man inte för att få ha sin cykel kvar?

Hoppas eran dag började bättre än min och vet någon något roligt som händer ikväll?

Ciao!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0