Dyra saker det där...

Och jag pratar om hästgrejer.
Många bryr sig inte, men det gör jag.
Jag fick pengar nu när jag fyllde år, och det känns som om jag endast kommer att bränna dem på saker till ridningen.
Jag behöver en ny säkerhetsväst, nya ridbyxor (helst rutiga! säger bara yummie!), en jacka vore bra att ha, och så vantar, strumpor och någon tröja. Det kostar att rida mina vänner :) Men ack så roligt det är!

Från en transport till en annan. Min skrotcykel är cykelklar! Har fixat med bakhjulet idag och det kräver tålamod i massor! Men nu är den äntligen klar! Ska bara tvättas av rejält också ;)

Har hunnit vara ute i skogen också och leta kantareller. Jag och pappa hittade faktiskt en del och det är ju bara så gott!

Nu borde jag faktiskt bege mig bort från datormaskinen. Ska försöka övertala mor min att åka till Tingsryd i helgen! :)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0