Helgen som varit...

... har varit trevlig och det har ändå hänt lite!
Har tyvärr inte kommit in i den rätta bloggrytmen (som ni kanske märkt), men jag ska ge det lite tid! Någon gång borde jag väl kunna komma i närheten av något som kan kallas bloggare?
I alla fall hade jag tänkt lämna en kort resumé av helgen som varit. Bättre sent än aldrig, eller vad heter det?

I torsdags blev det som sagt Stadsfesten i Kalmar, och där träffade jag på en del människor jag inte sätt på väldigt länge! Och det var väldigt trevligt hela spektaklet, även om jag var trött. En söt kjol köpte jag också!
Nästa evengemang var på lördagen då ett gäng samlades hemma hos Simon för att ha allmänt trevligt. Tyvärr missade jag det eftertraktade Tjejsnack!
Söndagen ägnades åt sportens härligheter. Först var jag funktionär i stallet, där jag hjälpte till att bygga bana och föra protokoll i domartornet typ. Nya erfarenheter där! Och mina modiga vänner David och Simon vågade sig till stallet också!
Vi begav oss sedan (efter ett klädbyte för min del) och tittade på Rosen när han spelade fotboll. Vi (killarna) mumsade även på daimkakor :)

Och nu sitter jag här, och detta inlägget har tagit allt för lång tid att skriva, har gjort så mycket annat under tiden.

Jag slänger in en bild på min nya kjol med!



Ursäkta röran!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett fin (:

2008-08-12 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0