I'm singing in the rain

Jag är en arbetande kvinna precis i början av min karriär.
Väldigt i början av min karriär.. :P
Min andra dag är avklarad och jag måste få lov att säga att jag är väldigt stolt över mig själv! :)

Fast dagen kunde börjat bättre, kul att det ösregnar och så, jag var överlycklig när jag tittade ut genom fönstret idag (Sarkasm!), men att missa en buss som inte ens går tar väl ändå priset?
Men till Kalmar kom jag tillslut, och även där öste regnet ner! Att ta tygskor idag var ett stort misstag vill jag lova.

Annars har jag idag inte haft mycket för mig. Tvingade ner mor till ÖoB för att köpa choklad! Patetisk man kan vara ibland, eller hur? Även en chipspåse åkte ner i korgen! Illa illa! Men vad är det man säger nu? Som sparris för själen eller något liknande? Det kan jag lova att det var!

//

Kommentarer
Postat av: Kusin

Stolt över dig att du tvinga moster köpa choklad =)

2008-08-04 @ 22:00:05
Postat av: Emma svarar kusin

Ja men visst ;) :P

2008-08-04 @ 22:20:35
URL: http://eca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0