Länge sedan sist..!

Ja herregud, nu var det länge sedan jag skrev!
Okej, tre dagar eller något, men man glömmer fort!
Vart sitter startknappen på datorn? Hur kommer man ut på internet nu igen, och vart sitter alla bokstäver på tangentbordet!?
Okej, skämt och sido, men jag har (för en gångs skull) haft väldigt mycket att göra!
Fredagen var fullspäckad, och lördagen ägnades åt Tingsryd och Börjes Hästshop :) Jag hade till en början tänkt tråka ut er med bilder på mina nya ridbyxor och annat dylikt, men sen tänkte jag efter...
Fredagskvällen (om jag nu ska berätta i lite okronoligisk ordning) var mycket trevlig tycker jag! Verkar vara precis vad jag behövde :)

Och igår... Vad gjorde jag då..?
Jag var så sklutkörd, kroppen kändes som ett avdomnat blåmärke så jag låg bara i soffan och läste och läste och läste... Men sånt är ju mysigt det också!

Nu ska jag byta om till sprillans nya ridbyxor och annat nytt! Ska bli spännande ;P

Ciao!



 (ser ni vad det är?)

//


Kommentarer
Postat av: simon

mhm mhm tihi kantareller ?

2008-08-25 @ 23:02:46
Postat av: Svar till Simon

ja d ska föreställa vara det ja

2008-08-26 @ 20:18:56
URL: http://eca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0