Ny blogg och födelsedag.

Det är min födelsedag och vad gör jag?
Jag stickar.
Ja, förutom att trixa lite med den nyskapta bloggen då.
Jag stickar, jag har läst, och jag har städat lite (väldigt lite, motivationen infinner sig inte).

Jag har märkt att födelsedagarna betyder mindre och mindre med åren.
När man var liten kunde man knappt lägga sig ner i sängen och somna, och när man väl somnade vaknade man tidigare än tidigt, och givetvis innan man blev väckt av skönsång(?)!


Jag anser ändå att min dag har varit bra, trots att förväntningarna inte är lika höga som förr och själva känslan inte är lika stor.


Jag har fått en "ny" cykel, min förra blev stulen så det var en verkligt bra present.

Och jag vet hur mycket jobb pappa lagt ner på den vilket gör presenter ännu mer underbar!


Igår var första dagen på mitt jobb också, och där kan man snacka om att vara nervös innan! Men alla är hur snälla som helst och jag tror jag kommer att stormtrivas! Hoppas bara att jag lär mig fort!

Nej, nu är det dags att nana!
Godnatt
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0