Segt

Internet verkar vara minst lika segt som jag idag...
Varit hemma hela dagen.
Feber
Matte
Underbart?
Nej!

Jag hatar det där med att vara sjuk! Ja, jag tror ju inte att någon egentligen gillar det (i så fall är man sjuk, och det någonstans i övre trakterna...).
Jag hatar den där näsan som inte kan bestämma sig för om den vill vara snorig eller täppt.
Jag hatar den där svidande känsaln i halsen som om någon virat en taggtråd i strupen på en.
Jag hatar den där värken man ahr i kroppen av febern. I alla leder, så man känner sig sjuk och gammal.

För att känna mig lite bättre bestämde jag för att färga håret. Blått blev det, mer åt det lila hållet.
Chips har jag ätit också!

Planerar skoldagen imorgon så jag kan smitta så många som möjligt!

Ciao!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0