Shopping på Netto pch brända köttbullar...

...är i princip vad dagen bestått av.
Började göra halva smeten till köttbullarna innan jag insåg att jag inte hade ägg hemma.
Varför lär jag mig aldrig att kolla om jag har allt hemma först?
Så det blev att avbryta smetgeggandet och cykla fort som fasen till Netto på min finfina cykel för att inhandla ägg. Tyvärr slank det ner en liten godispåse också. Kanske tröstätan, att jag redan då visste att köttbullarna kommer gå åt fanders?

I så fall var jag synsk! Till och med en blind skulle klaga på att de inte var runda, och de ville bara trilla isär hela tiden. Och det är självklart att jag bränner vid dem också! Mamma Scan hade mördat mig om hon såg dem.

Men nu var det såhär att jag var sjukt hungrig vilket gjorde att med hjälp av makaroner och ketchup hittade de missbildade, osmakliga köttbullarna ner till min mage och jag blev mätt.

Min käre bror valde pizza. Do I blame him?
NO!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0