Skattjakt

På vår Gymnasieskola (Åkrahäll) har vi under insparksveckan (första veckan) något som kallas "Skattjakten". Nu är det så att vi (Alla tvåor) inte får vara med, men jag var där ändå! Hejade fram vårt arbetslag (NV) och tog en del kort. Det var kul, det var bra stämning och det var lite kyligt på slutet.

Imorgon blir vekrligen heldag! Vi (Vår klassföreståndare Jens) har bestämt lekar till ettorna och treorna. Efter det hoppar jag på bussen eller tåget till Kalmar för att jobba! Jag är helt övertygad om att jag har glömt bort precis allt! Skulle då inte förvåna mig ett dugg!
Efter arbetet bär det av hem i räserfart! (svensk stavning! T.o.m lite småländsk?) Jag kommer ändå att missa bussen som åker iväg mot destionation festplats. Sen ska jag bara ha roligt!

Och lördagen kommer jag att ägna i Tingsryd med mor min och bara en massa hästgrejer! :)

Puss på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0