Skrivtorka...

...Och jag vet att jag inte är ensam om det problemet?

Skolan har dragit igång med speedad fart, och det märks verkligen! Just nu försöker jag sitta och planera in proven vi fått reda på att vi ska ha. Och allt enligt den där boken jag läst... Pust säger jag, det blir jobbigt det här!

Nåväl, på torsdag är det fotografering med skoltidningen som gäller, och vi ska försöka hitta på något roligt! :)
Förslag från någon välkomnas gärna!

Något som ändå känns rätt bra nu, är att jag vet att jag inte börjar förrän 10 imorgon. Det gör att livet känns lättare att leva :P

Några punkter jag skulle falla på om jag skulle bli nunna:
- Jag måste vara 25 år för at få kunna börja min prövotid (på 8 år) i klostret
- Du har bara 1½ timmes fritid på kvällen (visst, egentligen har jag inte mer nu känns det som, men ändå!)
- Du får endast prata mellan 12.15 och 13.00 varje dag (Där faller jag direkt!)
- Tittar typ aldrig på tv (Ja, nyheterna då och då)
- De lämnar inte klostret mer än nödvändigt (Jag skulle då klättra på väggarna redan efter första dagen!)
- Du är Guds kompis. Det där religiösa är inte min grej men visst händer det när jag är i riktig kris att man slänger av en "Kära Gud..." men jag gissar på att det inte är tillräckligt.

Så, nu vet ni det!
Ciao!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0