Vad är detta?

Man sitter och skriver ett lagom långt, bra inlägg. Vad händer? Jo sidan nekas när jag ska ladda upp.
Det är... jag finner inte ord för det, men visst blir man irriterad. Nu försvann ju allt det där braiga. Kommer jag ihåg det? Min hjärna har utsatts för tortyr i form av skola, vad tror ni? (Visserligen ser jag inte att få ny kunskap är som tortyr, men min hjärna har verkligen laddat ur under sommaren, och den är trögstartad!)

Nåväl, jag får erkänna att jag är helt slut efter en dag i skolan, med läsning enligt schema. Och det var ändå en "kort" dag!

Hur ska då detta gå?

Imorgon är det idrott som gäller, antagligen ett hårt fyspass. Sedan är det planering av lekar och sedan kanske lite skattjakt? :)

(för säkerhets skull kopierar ajg detta inlägg så att datorn slipper flyga ut genom fönstret. Bara så ni vet)


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0