4:e advent...

... och julen närmar sig med stormsteg! Tur att jag redan är klar med julklappshandlandet. Jag vet inte hur många stressade människor med händerna fulla av kassar som har sprungit omkring i Kalmar idag. Fullt av dem. Överallt. Mammor med barnvagnarna proppfulla av paket från Brio, ungdomar går med flera kassar i varje näve. Bättre planering nästa år kanske? Eller vad vet jag?
Jag ska väl inte direkt säga något. Jag har köpt tre paket i år. Till mamma och pappa, och till min käre bror. Det är lagom tycker jag. Kusinerna har vi hjälpts åt att köpa till, och det är bra. De andra som inte får julklapp av just mig utlovar jag här och med en ordentlig, bamsestor julkram!
(uthämtas innan årskiftet)

Puss på er människor!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0