Chicago!

Igårkväll var jag minsann på äventyr ska ni veta!
Ända till Växjö...
Musikprofilen skulle på resa för en musikal, och bussfärden dit var helt okej! Massa trevligt musikfolk! :)
Och musikalen då? Jodå, den var fantastiskt bra! Verkligen värt resan (och säker pengarna för de som betalade biljett.)
Men jag blir så deprimerad efteråt! Kan inte hjälpa det, jag vill vara med! Jag vill också stå där på scenen (kanske inte i underkläder då, som de råkade göra nästan hela tiden...)!
Jag är så glad för att få samla på mig sådana här upplevelser! Tycker det är jättehärligt.

Och bussresan hem, var antagligen någon av de roligaste jag varit med om.


Nu mina vänner ska jag försöka värma upp mina nerkylda fingrar! :)

Hopas ni har det bra där ute i snön.
puss på er!

//

Kommentarer
Postat av: sajmon

en ny opera (A) ? om du fattar ;)

2008-11-21 @ 20:39:42
Postat av: Emma svarar sajmon

Nu ska vi inte vara sådana..

2008-11-22 @ 13:52:14
URL: http://eca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0