Dåligt med uppdatering

Men jag antar att ni börjar bli vana?
Jag har faktiskt en ursäkt. En kass sådan, men dock en ursäkt!
Jag fick sådant ryck på bloggen när den inte ville posta mina inlägg, att jag helt la av att skriva. Jag ljuger inte när minst 5 inlägg inte kommit fram... Hur kul är det? För mycket har hänt ändå! Det har varit öppet hus på skolan. Hoppas att vi lockade många nya nv elever med våra roliga, häftiga saker! :)
Dessutom har jag varit på föreläsning i biblioteket. Med Dick Harrisson. Riktigt bra var det!
Sen har jag som vanligt haft fullt upp med skolan, och nu har vi till och med två praoelever i klassen! Varför man vill vara i skolan, när man äntligen får slippa den en vecka, är för mig lite oförståeligt, men visst, alla är vi olika! Och det kan inte vara lätt att förstå allt heller...
Nu sitter jag här framför tv:n och bara slappar. Medan Nybro Vikings spelar hockey i Victoriahallen mot Mora... Dåligt av mig! Men jag håller tummarna för att de kommer vinna (och det på ordinarie tid!)

Resterande del av min vecka ser helt okej ut ändå.. Imorgon är det musikal i Växjö som gäller. Vi ska se Chicago och det ska bli riktigt roligt. Resten av veckan forsätter med rugbyträning och lördagen består av ridlektion. Mysigt värre.

Ha det bra nu!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0