Förvånad

Det är ändå ett ganska högt antal läsare som kikar in på min blogg varje dag, även om jag är pissigt dålig på att uppdatera. Det tycker jag är bra! :) Och jag ska försöka bättra mig (hur många gånger jag nu sagt det till mig själv...)!

Igår Var det jobb som gällde, och efter det, ganska lång väntan på stationen eftersom jag inte räknade med att det var röd dag! Dumma mig! Så det blev ltie förseningar i min och Linneas perfekta, vattentäta plan...
I alla fall så kom jag hem, drog på mig kläderna och cyklade i det väldigt kalla vädret till Linnea.  Där fixade hon pricket över i:et på mig, och satte på sig en lampskärm på huvudet ;)  Sen bar det av (med lite mellanlandning) mot Robinos hus, där det vankades maskerad! Och jag måste säga att det blev himla bra och trevligt! Vi gänget slår aldrig fel! Alltid lika trevligt, roligt och allvarligt. Trygg och mysig gemenskap :)

Idag blir det slapp, och plugg.
Kanske plugg...
Tankar om plugg...
Kanske tankar om plugg...

Keep on rocking! :)



80-talet och lampan :) Återkommer väl med alla andras fina dräkter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0