Teater och House.

OM jag fått välja hade jag kanske valt en mysig hemmakväll med House. Men nu var det som sagt teater på tapeten.
Och visst, den var underhållande, men nästan lite för mycket. Den sista halvtimmen var seg och man ville att de skulle sluta vara "spontana", sluta avbryta pjäsen med massa publikfrieri, och bara fortsätta köra så att man fick gå hem.
Rolig, underhållande. Jag skrattade faktiskt ganska mycket. Men vad lärde jag mig då om Rickard den tredje? Inte mycket alls. Inte mer än att han levde och dog. Lite tyrannisk var han väl också...

Men det är alltid trevligt med ett avbrott i vardagen så att säga, och nu gott folk ska jag dra mig mot sängen!
Godnatt.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0