Trollkarlen från Oz

Vem kan ärligt säga att den har sett "Trollkarlen från Oz"?
Jag kan det då inte. Därför kompenserar jag nu med att se en tecknad version av den på youtube. Riktigt gullig film må jag säga! Men sen är jag ju som jag är (a).

Dagen var lång, och framåt slutet av skoldagen var jag nära svält. That's life när man ska vara med i kören!

Finns nog inte så mycket mer att säga än att nästa två dagar blir jobbiga! Engelskaprov med över 100 nya glosor, och på fredag vankas det matteprov om derivata. Lördag är jobbdag som vanligt, och på söndag är det alla pappors dag!

Grattis till Obama som är Amerikas nya president också! Good for them!

//

Kommentarer
Postat av: sajmon

jo men den verkar ball :D

ja tror Obama e stolt åtminstone hans mamma iaf ;)

2008-11-05 @ 23:02:05
Postat av: jocke

haah jag har sett på de tecknad, otecknad o sen musikal av den :P

2008-11-07 @ 22:11:33
Postat av: Emma svarar jocke

det var inte dåligt av dig! värsta kulturmänniskan ;)

2008-11-08 @ 18:57:51
URL: http://eca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0