Filmtips: Patrik 1.5 och The darkest night

Patrik 1.5.
Vilken underbar film! Det var en riktig såndär "må-bra-film"!
Något som kanske drog ner stämmningen var de något omogna elever på skolan som satt och buade vid vissa intima scener... Men visserligen var salongen full av skratt så fort det var roligt! En riktigt bra film som jag verkligen rekomenderar!

En annan film som jag nyligen sett är "The darkest night". En batmanfilm. Inte min grej, tänkte jag. Men som jag pngrade mig! Filmen är inte precis gröna ängar och soliga dagar, men ack så bra! Och den verkliga tummen upp går till Heat Ledger, som spelade "Jokern". Så otroligt bra skådespelare! världen har gåt tmiste om en talang...

Ja ni, jag antar att jag inte har så mycket mer att komma med... Mycket skolarbete och så ni vet..

Ciao!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0