Gitarrläxa och födelsedag

Grattis mamma!
Hon väcktes av skönsång (mer likt krax från kråkor eller liknande) klockan halv 8 imorse. Det kändes lagom.
Hon fick en supervass kniv av papap och av Daniel och mig fick hon diverse skönhetsprylar. Jag hoppas att hon blev nöjd!

Även katten fyller år idag, vilket vi råkar veta just för att det inträffar på mammas födelsedag. 4 välfödda år har det blivit, och än så länge biter ingen diet på honom.

Har det hänt annat mer intressant idag? Jo, jag har haft utvecklingssamtal, fått reda på fysikprov och haft min första gitarrlektion!

Vi börjar med det säsmta, fysikprovet. Blev hiskeligt onöjd med detta och om jag inte varit en så kontrollerad person som jag är, hade jag nog luskat fram en tändare, tänt på provet och dansat någon konstig, imponerande indiandans runt den lilla elden...
Men gitarrlektionen gick bra och min första läxa är rolig :) Det ska bli hur roligt som helst att få spela gitarr!

Och utvecklingssamtalet gick okej det också. Jag har varit en duktig flicka och skött mig bra. Iaf enligt läraren...

Nehe, nu ska jag gå vidare från gitarren till matteboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0