Att drömma.

Vilken är er konstigaste dröm?


Är det inte härligt det där med drömmar?
Nu syftar jag inte på dagdrömmar, utan riktiga, underbara, djupa drömmar som man har på natten.
Och nej, inte heller erotiska drömmar om nu någon fick upp den tanken i huvudet.

Just nu sitter jag här och längtar till sängen, inte för att jag fick nytt täcke från IKEA, utan för dem där drömmarnas skull.
I drömmarnas värld kan allt vara så perfekt och felfritt, och all dagens bekymmer försvinner oftast, för du kan drömma om så otroliga saker som gravida mammor som dansar Macarena dansen, eller varför inte en Big Size Barbapappa som äter upp dig?

Vad jag försöker säga är att alla behöver vi drömmar, konstiga som normala!

So keep on dreaming!

Ciao!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0