Om jag hade pengar...

Ja, eftersom man är så pass fattig som man vid tillfället är kan man inget annat göra än att gå och dregla efter allt man vill ha. Och visst är det så att när man inte har råd, hittar man tusen olika saker man vill ha!
Men nej, jag kommer inte att ha råd. Visst har jag pengar sen min födelsedag, över 1000 kr faktiskt, men detta måste gå till en säkerhetsväst och jag är 100% säker på att alla pengar plus lite till kommer gå åt till detta. Sorgligt men sant.

Klänning 349:- JC       Skjortklänning TorgEtt      Jacka 599:- Torgett
                                                     ca 200:-                   Scarf  120:- Torgett

*dregel*

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0