Förkyld skoldag med fotografering...

Mysig skoldag med en liten touch av förkylning. Febern är borta men den täppta näsan har lite seperationsångest, den vill inte ge med sig.
Men skoldagen gick hyffsat ändå!
Man ser väl ut som vanligt på skolfotograferingen, men annars var dagen positiv med ett nytt ämne på schemat: Psykologi.
Detta ämne som för mig har verkar intressant redan innan. Och nu fick jag det bekräftat: Det måste bara vara så intressant som jag trott! I alla fall att dömma av rubrikerna :)

En annan positiv sak är att jag nog anser mig klar med min teckning nu.

"Ja guud vilken nyhet"  tänker ni säkert, men för mig är det faktiskt det... Jag måste säga att jag anser mig vara ganska nöjd ändå! :)

Det får väl vara allt från mig antar jag.. Måste faktiskt erkänna att jag känner mig lite ångestfylld av att sitta vid datorn, men det är kanske bara 2 av en skala till 5.

Ciao!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0