Funderingar innan läggdags...

Jag har nu insett att jag aldrig lär bli en toppenbloggare som skriver minst 4 inlägg varje dag. Roliga, innehållsrika inlägg som får folk att bli glada och uppmuntrade. Men visst skriver jag mycket för min egna del, men inte ens det hinner jag med!

Jag har så otroligt höga krav på mig själv, vilket inte egentligen är så bra, men går man efter mitt motto (sikta skithögt, hamna någonstans på vägen) så måste jag göra det.

Förut kändes det mottot otroligt bra och logiskt, nu känns det bara jobbigt och omöjligt. Hur ska lilla jag lyckas få Mvg i alla ämnen? Hur ska jag hinna med att vara social och nyttig då? Är det någon som har något knep, för än så länge har jag verkligen inte listat ut det.

Men ni får ha det så underbart bra alla ni människor där ute för nu ska jag sova!
Och bara jag vet när vi hörs igen...
Ciao!

//

Kommentarer
Postat av: Jocke

Klart du kmr att lyckas :D o jag tkr att du ska fortsätta skriva blogg för de e lite interassant o löäsa ändån :D

2008-10-01 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0