Fysikplugg och bilkörning...

...ska man inte göra samtidigt, men jag har i alla fall hunnit med båda idag!
Och låt oss säga att det var min första gång att köra bil, för då har jag en ursäkt till att vara dålig!
Jag vet inte, men jag känner att jag inte kan kontrollera detta monster ännu, men visst det kommer nog. Men tills dess föredrar jag nog motorcykeln, även om det blåser lite mer!

Det har blivit lite dåligt uppdaterat de senaste dagarna som ni märkt, men jag har verkligen varit fullbokad upp till öronen! Känns det i alla fall som... Jag har boxats, pluggat och jobbat. Och när jag inte gjort det har jag verkligen sovit ut.
Där fick ni anledningen till den dåliga uppdateringen!
Men nu gäller nya, friska tag!


Hoppas helgen varit bra!

Ciao!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0