Fysikprov och ridlektion.

Två saker som denna tisdag bestått av, och den ena betydligt trevligare än den andra.
Jag hoppas verkligen inte att ni tror att det var fysikprovet!
Det gick käpprakt åt h*lvete, men det ska vi itne prata om nu!

Nu ska vi istället prata om hur dåligt jag är på att skriva, i alla fall nu på sistone. Jag vet, klaga på ni trogna läsare (om de finns?) som tycker det är intressant att läsa om mina ointressanta inlägg!
Jag har helt enkelt inte haft tid. Nästan all tid går till att plugga, sova och äta. Träningen ska klämmas in i ett litet hörn (vilket jag försöker göra åtminstone två gånger i veckan. Är jag duktig eller vad?)
Jag har n u då fått uppleva hur det känns att vara en upptagen tjej/ung kvinna. Innan kunde jag sitta hemma och vara osocial, men då bara stirra in i t.ex en tv eller en vägg. Nu sitter jag hemma och är osocial fast jag är alltid upptagen med något viktigt.  På ett sätt känns det bra, på ett annat sätt känns det som jag missar massa roligt!

Men mitt liv går väl inte helt till spillo antar jag.

Vi får sen när ni hör av mig härnäst då :)

Ha det bra!
Ciao!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0