Lärorik dag med bio som avslut?

Idag har jag lärt mig hur man skrattar på teckenspråk och att man itne ska glömma "nässpraya" sig innan man ger sig av på morgonen. Bara livsnödvändiga saker! :)

Ikväll blir det förhoppningsvis Mamma Mia! Okej, jag är lite segare än alla andra för just nu känns det som de flesta sett den? På den kvinnliga sidan då... Min gissning är att det finns fler på den manliga sidan som inte sett den ännu?
Nåväl, det är ju inte förrän ikväll men jag längtar :) Ska få avnjuta den med mor och grannarna kanske? Och då blir det bio som heter duga med kartongpopcorn! (eller inga alls...)

Jag kom hem från skolan för X antal minuter sedan, och märker att min bror redan är hemma. Skandal! Andra dagen på högskolan och han kommer hem innan 12? Ingen skillnad från sommarlovet ju.

Jag har minsann gått i skolan "på ritkigt"!


Ni som har lite svårt att se nedan vad bilden föreställer så är det min skolväska med 5.2 kg böcker. Och inte att glömma! Mina två fina nålar med Skogsmulle och Skogsknyttarna :)



Ciao så länge!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0