Spänning i vardagen?

Ja, inte har jag haft mycket sådant idag...
Det blev skola vid 10, lunch, kemiprov, fysik och sedan tågresa in till Kalmar för att jobba lite.
På lördag är dagen med stoooort D. Då börjar jag jobba på riktigt, ensam. Ja, ensam på nedervåningen då. Men det är lagom läskigt i alla fall!

Som sagt, inte mycket spänning idag inte. Kanske den enda spänning legat i det där experimentet som ska ha påbörjats idag? Det där med att exprimentera med protoner och försöka kolla vad som hände jättepyttelite efter The Big Bang, har väl ändå legat på de flestas tapeter idag? Ska vi överleva? Ska vi dö? Stora frågan.
Jag har överlevt hitills och tror att jag kommer göra det ett tag till.

Jag önskar innerligt att jag kunde skriva mer intressanta inlägg. Om roliga saker jag hört på någon buss, om något omdebatterat ämne. Men jag kanske inte är ambitiös nog?

Ciao!

//

Kommentarer
Postat av: K

Vart jobbar du då?

2008-09-11 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0