12:e April

Tjosan på er!
Hur mår ni?
Jag mår hyfsat faktiskt :) Har precis kommit in efter att ha mekat med motorcykeln som nu fungerar prima! Vi grejsade och mojsade och nu funkar den! VIll verkligen ut och köra, så jag hoppas vi hinner en runda imorgon.

Dagen i sig har varit ganska händelselös förutom ett besök av Simon. Vi fixade lite med hans blogg, vilket jag suger på, men som han tydligen är ännu sämre på! :) Det gjorde att jag själv blev lite sugen på att ändra layout... Någon fin header kanske..?

Jag hoppas att ni haft en bra dag i solen och att folket som har lov kommer ha ett bra sådant (man vet ju aldrig när jag skriver nästa gång...)

 
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sajmon

taaaack emma :D schysst ;) å sen e du inte kass du e grym... å ja e inte dålig bara mindre bra ;)

2009-04-13 @ 00:24:04
URL: http://hejpavagtillelit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0