1:a April

Har ni blivit något lurade idag då?
Jag klarade mig undan! (blev inte ens lurad av tidningen, men ett gott skratt fick man sig i alla fall!). Jag är lite glad att ingen lurat mig än (vad jag vet). Jag är nog inte så bra på att ta dåliga skämt ;)
Hur har min dag sett ut för övrigt?
Tja, det började med sovmorgon till tio (uppskattat!), fortsatte med svenska och lunch. På kemin fick vi illaluktande syror att luka ananas och vingummi (läraren blev snurrig i bollen av allt luktande och tyckte lektionen var...unerhållande). På fysiken kan jag inte riktigt komma ihåg vad vi höll på med. Något om impuls och rörelsemängdsändringar... jag lämnar det där.

På min gitarrlektion kom jag och Lelle (gitarrläraren) överens om att jag ska skaffa mig en disney-repetoar! Hur fjantigt ni än tycker det låter kommer jag tycka det är jätteskojsigt! :)

Sist men inte minst har jag faktiskt varit och klippt mig! Tack ni männiiskor som brydde er om att säga ert vid val av frisyr! Det blev en blandning av trean och fyran (rulla ner för att se om ni glömt!). jag slänger in en tattig nytagen bild så ni kan få ett litet hum!



Puss på er!

//


Kommentarer
Postat av: jocke

de blev ju skitfint :D

2009-04-02 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0