Bra dag :)

Dagen har flytit på bra! Och det har inte varit en bra dag endast för att de råkar spela BRA musik på radion (för en gångs skull), utan det är flera faktorer som spelar in.
Dels så kommer jag att få mvg i idrott.
Jag!
Tappa hakan mina vänner, det är sant! Jag skulle ha kunnat hoppa upp och ner och skrika rakt ut om det inte vore så att jag har lite pli på mig själv. Otroligt glad blev jag och det gjorde dagen blev lite soligare, lite varmare och mycket bättre :)

Från skolan till stan med mamma. Hon ska spela lasergame imorgon med jobbet, å sedan skulle de väl ha lite trevligt antar jag, så vi försökte hitta något trevligt att ha på sig.
Vi hittade inget. Det  var dåligt med kläder faktiskt! jag tänkte på när ja var i Kalmar och shoppade. Då hittade vi hur mycket som helst! Varje dag kan inte vara en lyckad shoppardag, så är det bara!

Ni får ha en bra kväll folket! :)

//

Kommentarer
Postat av: sajmon

haha grym e du inte ens ja fick MVG i idrott å hälsa.... kanske berodde på en rumänsk brottartränare som inte kan svenska ;) men grattis :)

2009-04-23 @ 22:41:18
URL: http://hejpavagtillelit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0