Påskafton

Jag vet.
Jag är en usel bloggare. Men jag skyller på tiden som vanligt! Ett dygn borde vara dubbelt så långt minst.

Det är påskafton idag, och jag har inte ätit ett enda ägg! Däremot fixade jag och pappa jättegod mat!
Grillspett med fläskfilé, paprika, äpple och tomater. Till detta serverades potatisgratäng och sås och givetvis sallad. Jag är mycket stolt över detta!

Och påskafton idag innebär en hel veckas ledighet för mig, vilket är otroligt skönt. Jag ska ta tillvara på tiden. Jag ska plugga, tvätta och städa. Minst! Sedan ska vi ha en liten tjejkväll på måndag, och så ska vi till Kalmar på torsdag. På fredagen smäller jag på stort med ett musikalbesök! :) Väldigt trevligt lov jag har framför mig ( om man skippar plugget och städningen...) om jag får säga det själv.

Just nu sitter jag och gäspar. Kvällen kunde ha spenderats hos en vän, eller på en gräsplan. Det blev inget av det. Kul va?

Godnatt på er! :)



//

Kommentarer
Postat av: Anonym

-20%!

2009-04-12 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0