Söndag

Sista dagen på lovet. Det känns lite vemodigt. Men jag har mjukstart på veckan så det känns bra i alla fall.
I fredags var det musikal som gällde. Den var riktigt bra. Alla som medverkade var kanonduktiga, och jag kände ju många, så det var faktiskt riktigt roligt att titta på!

I går var det jobb för hela slanten. Först i Kalmar och sedan hemma. Bära massa lass med jord. Inte världens roligaste kanske, men jag ställde upp frivilligt! :) Det där med grillen börjar gå framåt. Det är inte så att man fattar direkt att vi ska ha en grill, med tanke på att det bara är ett stort hål på baksidan, men som sagt, det går framåt.

Idag har jag ändå pluggat lite kemi. Jag är noll procent redo för prov, och så var det med det! jag har försökrt skriva laborationsrapporten klar också, men det går inge vidare där heller. Jag sitter och tittar på Made på MTV istället och avundas en bortskämd, utseendefixerad tjej.
Hon får lära sig köra motorcross.
Visst är världen orättvis ibland?
 

Puss på er!

//

Kommentarer
Postat av: jocke

de såg jag med :) snacka om att hon utvecklades på 6 veckor :D

2009-04-19 @ 18:49:34
Postat av: emma svarar jocke

jaa jag blev grymt imponerad och riktigt riktigt avundssjuk

2009-04-19 @ 19:13:26
URL: http://eca.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0