Bildbomb!

Ja nu banne mig ska jag lägga up Göteborgbilder!
Enjoy or hate!



Jensens Böfhus är en riktig pärla! Supergott! :)



Tacopaj och Simons räkcoctail var kvällsmaten en dag :)



Vi var turistiga och åkte till Göteborgskex! Köpte söta Wall.E kex :D



Krogen med Linda! <3



Shoppashoppashoppa! Köpte dock inte denna ;)
(men lite het, eller hur!?)

Men köpte massor av annat istället!


Väska 50 kr - Lindex


Kjol (Dragkedjan på baksidan)  120 kr - Cubus


Stickad tröja 70 kr - Cubus


Klänning 50 kr - Cubus


Högklackade 349 kr - H&M , Röd-vit-randiga skor 149 kr - Stadium

Och även en slapptröja för 50 kronor och ett par vita shots för 30 kr. Båda från Gina Tricot!

Det var den semestern det!
Nu blickar vi framåt mot de sista dagarna av lovet!

Nu måste jag börja göra mig i ordning för kvällen.

Olivia Newton-John – We Go Together

Pepp!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0