Kräftfiske, getingbo och gym!

Gårdagen var hur mysig och trevlig som helst!
Var med Amy och hennes familj och släkt långt ute i skogen och fiskade kräftor.
Och många sådana fick vi också!
Dessvärre hamnade vi rakt i ett jordgetingbo och vi blev attackerade!
Själv fick jag hela två stick! (många, med tanke på att jag bara haft ett innan i hela mitt liv..) Ont som satan gjorde det i alla fall..

Jag kom hem runt tolv tiden och sov till 10 tiden. Gick upp elva.
Måste vakna i normal skoltid imorgon för att förbereda för den stora skoldagen på tisdag ;).
Blandade känslor det där med skolstart, tycker ni inte?
Jag skulle inte tacka nej till friheten det innebär med sommarlov, men jag vill ändå känna att jag gör nytta :P

Ska väl nana snart.
Gymet ikväll tog musten ur mig.
Absolut ingen luft! Dålig ventilation!

Godnatt på er! :)

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0