Dagen före nyår!

Jaha i övermorgon börjar det nya året.
2010. Hur man nu ska skriva datum är för mig ännu oklart.
Och de som föds 2010, är dem "10:or" då?
Nåväl, de mysterierna blir väl lösta de också!

Idag har jag sovit (länge!).
Skulle ha blivit morgonträning, men då var jag nog som mest död för omvärlden.
Kanske kan bli en kvällsträning, vem vet?

När jag väl vaknade, var det bara att slänga i sig ett par mackor och sedan bege sig mot stan.
Man fick brottas, och jag ångrar att jag inte gick in på Coop och köpte en djupfryst oxfilé att beväpna mig med.
In på apoteket, Panodil brus till far och "Stopp och väx" till mig.
Smakar pyton gör det! (Fast det är nog meningen nu när jag tänker efter...)

Gick in på bokhandeln i jakt på något härligt underbart, men allt jag fann var ett lugn.
Visserligen väldigt skänt jämfört med föregende butiker som fått äras av min närvaro, men jag hittade ingen trevlig, spännande bok.

Bara att bege sig hem, och nu sitter jag här och skriver en halv novell i min blogg, när jag egentligen måste plugga. Lovely!

Puss på er och ha ett bra nyår!

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0