Dopparedan...

Nu är det jul här i vårt hus...

Släkten har dragit hem. Trevligt att träffa dem är det i alla fall.

Om jag inte hade varit så lat hade jag lätt lagt in bilder på både julgran och julbord.
Men nu får ni klara er utan, jag tror ändå att ni vet hur det ser ut ;)

Fina klappar har man fått också, om nu det ska betyda något.
Choklad, muggar, underkläder, hudcréme m.m.
Tack tomten! ;)

Jag hoppas att er jul har varit underbar, och att mellandagarna kommer bli lika härliga.

Puss och kram på er!

//


Kommentarer
Postat av: ...

konsum ^^

2009-12-25 @ 00:39:33
Postat av: luckeboi

Följa varandra på bloglovin :)

2009-12-25 @ 01:40:09
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0