Inflyttningsparty och Biorecension

Okej, att anordna ett inflyttningsparty bara för att man gjort om allt i sitt rum kanske är att ta i? Men jag är så glad! Äntligen så kan jag trivas i mitt rum. Och det är nog inte bara jag som är glad, för mamma har nog dragit en lättnadens suck. Nu kanske mina grejer inte kommer att ligga utspridda i hela huset ;) (bara kanske..)
Som ni säkert förstår kan jag inte låta bli att lägga upp i alla fall en bild av det färdiga rummet (plus en bild av den fina spegeln från den otippade affären ÖB):

  (bry er inte om sjuklingen som sitter nere på spegeln, titta på den fina ramen istället ;D)

Visst blev det fint ändå? :) Men nu till en helt annan sak.
Vi var ju ett tjejgäng i Kalmar igår, och det blev väldigt lyckat anser jag!
Först åt vi underbar mat på Zorbas. Himmelskt gott!
Sedan var tanken att vi skulle se på bio, och bio blev det (trots att vi missförstått varandra och inte bokat biljetter). Jag fick tillslut se den efterlängtade Benjamin Button, och vet ni va? Den var precis så bra som jag trott! Och att Brad Pitt har huvudrollen gjorde det inte sämre ;P.
Tack flickor för en trevlig kväll <3

Ojsan vad jag babblat på nu! Hoppas ni orkade läsa!

Puss på er!

//

Kommentarer
Postat av: Bästa vän

Jag måste få se!!! Visit på lovet? <3

2009-02-14 @ 11:12:09
URL: http://lisve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0