Melodifestivalen någon?

Melodifestivalen börjar nu, och det är inte precis så att jag rusar till tv:n...
Jag har verkligen ingen lust att titta. Jag minns att jag tittade förra året, men det var abra för traditionens skull. Ni vet, det hänger tungt över axlarna. Man gör saker man gjort i alla år för det känns tryggt. Och nu när jag hör ett gällt ljud från nedervåningen är jag glad att jag brutit dessa traditioner! Varför sitta och titta på något jag inte får ut något nöje av? Jag säger VÅGA VÄGRA MELODIFESTIVALEN!

Annars har det varit en duktig dag.  Jag och mor var på gymmet vid tio, och när vi var färdigduschade begav vi oss till stora staden Nybro mest för att shoppa Jobbtröjor till mig. Måste lämna in dem på jobbet så de kan fixa ett tryck på dem :) Så tre tröjor bidde det. Köpte även en foundation hör och häpna!




Så det var väl min dag i korthet antar jag. Nu ska jag göra vad som helst förutom att sitta framför TV:n ;)

Puss!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0