MVG i allt - Here we go!

Fick ett väldigt trevligt besked idag. Fick MVG på fysik B provet vi hade innan lovet. Det var en sådan lättnad för det kändes jättehemskt efteråt. Trodde inte att jag skulle klara det. Så jag blev verkligen glad, och jag tror inte ni förstår hur. Jag har kämpat hela tiden i gymnasiet för att nå MVG i alla ämnen, bara för att kunna bli veterinär. Nu börjar jag känna hur mina krafter börjar ta slut. Eller snarare mina kraftreserver. Och hur har det gått? Jodå, jag är väl inte allt för missnöjd. Har två eller tre VG, kommer int ihåg. Resten är MVG faktiskt. Men det är halva vägen kvar nu och jag får inte sluta kämpa!

Puss på er!

//

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe för slutar du kämpa för de så kmr jag o hälsar på o så får du sjunga o spela gitarr som straff ;)

2009-02-26 @ 15:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0