Räkmacka och godis.

Mamma var duktig och gjorde jättegoda räkmackor, så nu är jag riktigt mätt! Det toppas med att snatta lite godis av bror. Han blir inte så glad... Han är nog inte glad överhuvudtaget på mig bara för att jag sitter här när han har kompisbesök, men det skiter jag i :) Det är alltid trevligt med lite annat folk här hemma än bara familjen faktiskt. Känner mig nästan lite sällskapssjuk ;)
Min bror har rätt, jag borde egentligen inte sitta här. jag har massor av plugg att göra! Engelskan har jag bara knaprat lite i kanterna på... Men det får jag ta imorgon.
Efter gymmet,
och efter besöket på stan.


Visst är min mamma duktig!? :)

Puss!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0