Reception för klagomål på sitt liv, tack?

Glöm gladdagen. Den gick up i rök så fort jag satte min fot på skolan. Är ni förvånade? Det är inte jag. Inte ett skit.

Det är så mycket som är på gång i mitt liv (och med mitt liv menas helt enkelt skolan) att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är komplettering hit, prov dit, dit och dit, jag ligger efter här och har läxa där. Men jag har kommit på att man inte kan klaga på sitt liv.
För vart ligger den där disken där man kan gå fram och klaga på sitt liv? Har man inget öppet köp eller bytesrätt? För ibland vore det faktiskt ritkigt skönt att få byta bort sitt liv mot ett nytt. Då skulle jag slippa fysiken och matten. Då skulle jag kanske ha Mvg i allt utan att anstränga mig.
Men nu finns inte den där receptionen, och då kan jag inte längre gå fram och klaga på mitt liv och kräva ett nytt. Jag är fast i den här smeten ett tag till.

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

och gymnasiet som endå inte spelar så stor roll när det är avstökat! galet!

2009-02-02 @ 18:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0