Fullspäckad dag!

Idag (olikt alla andra dagar) så har jag hunnit med mycket! Eftersom jag ligger och sover i finrummet på nedervåningen (som för övrigt inte har någon dörr) vaknade jag redan vid 9, då kära mor gick upp. Detta gjorde att jag gick upp mycket tidigare än normalt.
. och detta resulterade ju då i att jag hann med mycket mer än normalt.
Jag har gjort allt från takmålning och kurragömma. Mellan dessa aktiviteter ingår:
- Bakat bullar (till Göteborgsresan som går av stapeln på torsdag. Längtar!)
- Lagat mat.
- Tränat.
-Varit barnvakt åt lilla Alva
-Tittat på Pippi Långstrump (nostalgi)

Det är roligt att vara lite fullbokad. Sådär lagom ni vet...
Imorgon blir en bra dag. det känner jag på mig redan nu! Jag och Emma ska söka stipendie för vårt projektarbete. Det blir spännande. Vi hörs antagligen imorgon.

Puss på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0