I did it!

Jag klarade av det. Livräddningen alltså. Jag klarade mvg-gränsen och jag är stolt! Riktigt stolt över mig själv faktiskt. Och nu får jag väl betala priset. Har hostat mycket mer än vanligt och har därför världens huvudvärk. Lucky me...

Och imorgon blir det läxförhör i matte, gehörs och musiklära och ensemble.Inte allt för jobbig dag i alla fall, fast jag har avbokat sånglektionen vilket är tråkigt. Har varken haft gitarr eller sång denna veckan, inte ens ridning. Ingen innebandy och inga pass vid på Friskis. Tråkig vecka det här! Vi får hoppas att  helgen blir bättre :) Just nu siktar det mot firande av Anna i Kalmar med bio och mat. Trevligt värre! :)

Puss på er!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0