Jaha, nytt år nu då.

Jag har suttit och funderat på om jag ska lägga in bilder från gårdagen eller inte. Det känns så krångligt helt plötsligt, och det bör vara något jag planerat in...

Hur har första dagen på året varit för mig då? Tja... Den har inte varit annorlunda precis. Väldigt slö om jag får säga det själv. Åt budapestrulle och chips till frukost (lunch), har sedan legat framför tv:n hela dagen. Vid 4 tyckte jag det var dags att ta på sig lite kläder, och sedan började jag att plugga. Jag tänkte i alla fall börja, och jag försökte men det ville sig inte riktigt... Men vad gör man? Nu sitter jag istället här och glor lite halvt på E.T. Har glömt hur otroligt söt den lilla "varelsen" var!

Imorgon blir det Emma-Linnea dag i Kalmar. :) Måste hämta schemat och sedan har jag inte shoppat på typ hur länge som helst! Fast det blir väl mycket av det i Göteborg sen antar jag, men ändå!

Puss på er människor där ute!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0